שמורת טבע שפך נהר גליקוס ולגונה קלוצ'ורי

טיול יום מסלוניקי, צפון יוון

Gallicas River sanctuary and Kallichore Lagoon

שמורת טבע, טיולים ביוון, שמורת טבע שפך נהר גליקוס ולגונה קלוצ'רי

אחד הסודות הכי שמורים של צפון יוון היא גן העדן לאוהבי הצפרות והטבע ברמה עולמית שנמצא במרחק של חצי שעה נסיעה מהעיר סלוניקי בצפון יוון.

שפך נהר הגאליקוס הוא אזור חשוב שבו מגוון גדול של עופות מים מקומיים ונודדים מתרבים, עוברים או חורפים, ביניהם להקות פלמינגו, שקנאים, קורמורנים ורבים אחרים.

שפך הנהר ביחד עם לגונת קאלוצ'ורי הסמוכה, הינם חלק מפארק הלאומי אקסיו דלטה (Axios Delta National Park), והנם אחד מהמקומות העשירים והמעניינים ביותר לאוהבי הציפורים בכל יוון.

לגונה קלהורי ליד סלוניקי, שמורת טבע שפך נהר גליקוס ולגונה קלוצ'רי
צפון יוון טיול ליד סלוניקי, שמורת טבע שפך נהר גליקוס ולגונה קלוצ'רי

שפך הנהר ביחד עם לגונת קאלוצ'ורי הסמוכה, הינם חלק מפארק הלאומי אקסיו דלטה (Axios Delta National Park), והנם אחד מהמקומות העשירים והמעניינים ביותר לאוהבי הצפרות בכל יוון.

הכפר Kalochori מרוחק 8 ק"מ בלבד מהעיר סלוניקי. המבקרים יכולים להגיע לביקור באזור הטבעי בנסיעה קצרה ברכב או באוטובוס מסלוניקי. יש לקחת קו מס' 40 שיוצא כל חצי שעה בערך מאחורי תחנת הרכבת של סלוניקי. משך הנסיעה כ- 25 דקות.

טיול טבע וצפרות, סלוניקי, שמורת טבע שפך נהר גליקוס ולגונה קלוצ'רי

מסלול מומלץ: להתחיל את הסיור באגם קאלוצ'ורי במסלול הליכה מסומן באורך של 1 ק"מ המתחיל מפארק קרקירס, שמחבר את כפר קאלוכורי לים, משם להמשיך לאורך החוף וחזרה במסלול מעגלי כ-3.5 ק"מ.

מכאן אפשר להמשיך בכיוון השמורה ככל שיאפשר הזמן העומד לרשותכם.
בסיום הטיול לקנח עם מאפה וקפה לפני שחוזרים לעיר.

מומלץ – להביא משקפת

צפרות וטיולי טבע בצפון יוון, שמורת טבע שפך נהר גליקוס ולגונה קלוצ'רי

 

שומרים על קשר!
קבלו עדכון על כתבות חדשות